Alla inlägg under april 2009

Av Frida - 21 april 2009 18:37

21 april 2008

solen skinner, det är måndag, en bra dag i skolan, det är jätttte varmt ute..

jag är jätte glad, min pojkvänn fyller 17 år, och jag har äran att vara tillsammans med honom. Få vara med honom när han fyller 17 !

Mamma kommer och hämtar mig efter skolan, får att köra mig till honom. När jag kommer står han i garager och fixar med något, det va bara vi hemma och hundarna. Kramar om honom pussar han på kinden ochsäger grattis. Vi går in i huset och och jag går in på hans rum och lägger in väskan. sätter mig på hans sängkant och svara på ett sms jag fått. Han kommer och sätter sig brevid mig, pussar mig och tittar mig i ögonen, med en nyfiken, pirriga, glad ögon. och frågar om jag har ngn present till honom. Jag pussar honom och säger att den ligger i väskan :)

Han kastar sig över väskan som ett litet barn på julafton..

Han tar upp paketet och öppnar det, i ligger det ett halsband, vanligt men fint. Jag visste att det han hade var borta, så han blev jätte glad över det..

Hans mormor, morfar, farmor och farfar kommer och grattar honom senare. hade jätte trevlig den dagen.

Jag saknar den dagen, tiden med dig! Så som jag älska dig då, jag älska dig lika mycket nu, om inte mer! Du är speciell! <3 Snäll mot allt och alla, för snäll ibland, bryr dig om alla andra mer än dig själv. Jag älskar dig för den du är! Mitt hjärta gick sönder den 12 agusti när vi gjorde slut.. Jag glömmer aldrig dagen vi blev tillsammans, jag glömmer aldrig dagen när vi gjorde slut, jag glömmer aldrig tiden med dig!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tycker du det är roligt att läsa min blogg?
 Ja
 Nej
 njea, så där

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Freud


Ovido - Quiz & Flashcards