Alla inlägg under september 2009

Av Frida - 30 september 2009 14:34

Sitter och pluggar komminikation just nu, har prov på fredag och körkortteori prov på måndag. men dt kommer gå bra Glad

imorgon blir det någon teater, som egentligen ska vara i sv men jag har ingen svd en första terminen i 2an så det blir att se den på samhällskunskapen ist,

 nä jag pluggar färdigt blir det att gå ut på en promenad, tänkre börja lite smått med promenader sen blir det gym så småning om. Vill ha slutet på november när man för brev från plickvärket om mönstring eller inte, tror dte komemr gå bra det också Skrattande

i helgen kommer Christoffer hem över helgen, då blir det en natt hos honom sen åker han till skövde igen.





denna bilden betyder sjukt mycket för mig på något sätt. Det är min gamla tapet, min gamla säng ( som jag kanske inte saknar så där jätte mycket men..) min gamla mobil, och min kudde ( som inte är gammal eller ju 17 år men äsch ) Jag minns denna dag som det vra igår. Du jobbade och som vanligt ringde du mig för det är långtrkigt att köra tillochfrån GBG i tystnad. Pratade i 2 h nästan varje kväll, din mobilräkning kunde inte vart fin men det va kul att prata med dig, saknar att prata i tel med dig och åka bil med dig. Jag brukad som vanligt inte ha någon aning om vart vi va för jag bara satt och snackade, men du hade sten koll som tur va (:  du brukade skräma mig också, haha! shiit asså det är många minnen som finns med dig!

Vet inte om du läser min blogg fof men jag tror du känner igen dig väll om du läser detta.

 



  

Mitt hår har blivit långt  Skrattande längre ska dte blir men msåte toppa mig någon dag och lägga i slongorna igen. och mitt hår är jätte ljust sen jag var i turkiet.


nu blir det ännu mer plugg *gäsp* Oskyldig

Av Frida - 27 september 2009 22:30

Idag har jag saknat allt som går, pappa, mathias,zebbe, min katt Wincent, Honda, emma, mitt rum, mina gammla tapeter, mitt hus, turkiet, min husvaegn, sommaren

och inte alls känns mig hemma i lägenheten idag, men har ju bara bott här i 9 månder så.. det kommer la en tid då jag "kommer hem", och längtar efter sen, dte är en orlogt jobbig kännsla att inte känna sig hemma.

Känns som jag bara är på besök här idag och att jag ska sova öve och åka hem till mitt rum med mina stjärn taperter imorgon..

jaja nu ska jag sova och hoppas på det bästa imorgon (: godnatt puss


söta  


sand   jag nys typ va  


Av Frida - 18 september 2009 20:21

tur att det bara var 2 skoldagar för mig denna vecka :)

imrogon blir det bröllopp hade liite panik över kläderna men det bli svartkläning, grå kavaj, svart sturmbyxor med mönster och rosa convers. stilgt och enkelt och inte för uppklätt :) för bruden och brudgubben kommer inte va s jätte uppkläda så det blir allt bra tror jag :)

bilder från turkiet vet jag inte när dom kommer, har aldirg orken till det liksom.. inte til bloggen egentligen heller för mycket som händer just nu eller njea typ..hmm


aja nu blire sängen :D puss

Av Frida - 17 september 2009 06:55

Nu är jag hemma från turkiet (: det va helt underbart där nere verkligen, sol varje dag och massa sola och shopping blev det.

Men även gott att vara hemma och få träffa alla igen, som jag saknat! speciellt min Emma ! <3

som tur är så lysser faktisgt solen här i THN idag, underbart. inte så kul att komma hem och det regnar liksom


Jag vakna kl 5 idag, nödvändigt kände jag! gaah, blev lite sur på mig själv. men sen dess har jag suttit och lyssnat på massa låtar som spelades nere i alanya!

Men nu ska jag gå till mitt kök och göra egen fruksot :O va så gott att bara klä på sig, gå ner till frukosn ta sitt äg, macka och vattenmelon, äta och sen hoppa ner i poolen som va 3 m framför mig när jag satt och åt :) och solen lyste!

Bilder kommer, har dock inte så många men norga iaf :D pusspuss

Av Frida - 7 september 2009 22:48

Måndag betyder skolan efter helg, ny star på busskursen och Alanya om 1 dag, typ elle hur jag ska ränka :) (åker på onsdag iaf)

Såg en bild nyss som krossa mitt hjärta totalt, så ska sova nu.. eller försöka att somna i min säng

förlåt känner mig glad och så men den bilden asså,

något som gör mig gladär hångler bakom skåpet (A) <3


god natt puss

Av Frida - 4 september 2009 14:49

Heej, är allt bra ?

Jag åker om 4 dagar och är heelt uppe i varv verkligen. Är massa blandade kännslor. Ska bli så jävla underbart att åka! men kommer sakna sönder alla här hemma, specielt emma och axel :(

Men jag kommer inte sakna regnet som bara vräker ner vare dag nu för tiden!

 Sitter och tittar på Vänner nu, ska snart gå till köket och ta mig något att äta :) sen blir det halvorstorp med Emma tror jag.

Annars händer dte inte så mycket, blir till att plugga i helgen så jag slipper dt nere i turiket :)


pusshej

Av Frida - 2 september 2009 21:12

 funderar på att börja om eller att sluta helt ? hmm,

lever gör jag iaf. skolan går bra, skönt att ha ngt att göra! :D

sommaren är borta och hösten är på väg, men  att köpa gosiga mjuka stikade tröjor vill jag inte! För jag åker till turkiet om 7 dagra! exakt en vecka! :D heeel underbart ska dte blir verkligen! kommer dock sakna alla här hemma, och än har jag inte fårr resefeber, men tror fan jag fick de nu! ;O gaah, blev liv rädd och nervös! urk, tänka posetivt jag blir brun ! :D

kommer dock sakna axel :O en ny kille på BF, dock 93a men han är mogen så han är okej ;) Jag har jämnt haft ngt imott 93 or, varför vet jag inte :S hmm,


Även börjar älska spotify just nu spelas - Brjön skifs - kyss mig. Det är emma som fått mig att lyssna på´t!

sen blir det Timo räisänen - sweet marie! det är en ny drog verkligen (:


Inte hänt då mkt i mitt liv, men känner att det va gått att skriva av sig lite. 

Tror jag gör en nystars, får se.. kommer la rinna ut i sanden litte smått igen.

Börja träna måste jag även göra! Efter som jag fyller 18 om 5 månader betyder det att jag för söka till lumpen och mönstiringen vilket betyder - måste vara väl tränad om allt ska bli som jag vill!

Min största dröm just nu är att komma in i lumpen och klara av den! ska vissa pappa att jag kan!!

Nu ska jag sova, vi för se hur lång tid det tar innan nästa inlägg kommer ;) haha

pussochkram



Presentation

Omröstning

Tycker du det är roligt att läsa min blogg?
 Ja
 Nej
 njea, så där

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Freud


Ovido - Quiz & Flashcards