Direktlänk till inlägg 10 mars 2010

lite jobbigt

Av Frida - 10 mars 2010 22:05

Blev inte som jag ville idag, mamma mådde inte alls bra när hon kom hem.. Bara för det börjar bli mycket att göra på jobbet nu för henne så hon är påväg in i vägen igen, och ger allt på jobbet och är helt slut och död när hon kommer hem och man ser verkligen på henne hur trött och jobbigt allt är. Vilket leder till att jag blir lite sur för hon är sån, just för jag inte är van. Och blir sur på henne att hon inte säger nej! och att jag inte vet hur jag ska reagera eller säga. Vet att det inte behövs mycket men blir ändå heeelt ställd och galen nästan.. Jobbigt också eftersom pappa inte är hemma och hjälper till.

Tur att det är helg snart så hon får vila, och även jag och snacka med henne.

Tror helgen blir lugn, kommer la vara bakis på lördag så, haha!


Har precis tittat på Grey´s, älskar verkligen den serien!

och lärt mig att blir jag sugen på något tar jag mig ett glas svin kallt vatten ist, funkar ju skit bra! Trodde verkligen inte det, men det funkar, Testa!

Nu ska jag läsa ELLE och veckorevyn, och hoppas på att jag somnar ganska tidigt idag.


Imogron blir det skola 8,15-14,00 sen träna med Sofia och kanske övningsköra imorgon om mamma orkar..

Hoppas verkligen på sol imorgon, annars blir jag galen!

har solen titat fram en gång måste den stanna frame också .. haha


Nu är jag trött :D god natt

pusspuss


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 17 maj 2010 09:18

hade tänk att skriva något men sen kom jag på att de händer inget mitt liv .. jag går i skolan, tränar, pluggar, har körlektion, smsar med folket, är ute i husvangen, träffar folket(: och spanar killar .. så men jag lever iaf och hoppas på det bä...

Av Frida - 18 april 2010 10:47

godmorgon :) solen skinner som vanligt och jag vaknade sjuk! ont i huvudet, hals och näsan rinner .. usch inte igen, vill inte vara sjuk! kan inte vara sjuk heller, måste plugga, träna, köra bil och vara i skolan. Kan inte missa massa!   Idag b...

Av Frida - 17 april 2010 17:52

heej, vart dött här ett tag men aja.. Har ändå haft typ 2-5 st som gått in vare dag ändå, gulligt.   Sitter här och gör hemprov i svenska, inte kul. Har glömt bort hälften så måste titta på boken typ hela tiden så.. äter godis och lyssnar på...

Lov

Av Frida - 5 april 2010 20:53


heej vart att de vart ganska dött här men aja ..   ´Nu har jag lov och tror jag är på väg att bli sjuk! illa känner jag asså.. så har knarkat ipren och te hela dagen sen jag kom hem :) vaknade brevid bästa idag, galet mysig. Fast han åkte tillb...

Av Frida - 29 mars 2010 17:04

Måndag, jag luncha med min syster, köpte mig ett linne som jag ska ha på tordags på lipz! och nu äter jag nutella och de kliar inte det minsta på läpparna helt underbart! woho liksom..   Kan inte låta bli att skrtta när jag har fått höra att halv...

Presentation

Omröstning

Tycker du det är roligt att läsa min blogg?
 Ja
 Nej
 njea, så där

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Freud


Ovido - Quiz & Flashcards