Alla inlägg under november 2009

Av Frida - 30 november 2009 19:49

Jag är sjuk   

feber, ont i huvdet, snuvug, hänhig och ont  i ryggen. Tyck synd om mig   

nämen asså, lite messig blir jag allt när jag är sjuk.. eller blir inte alla det ?


imorgon har jag nationelt prov i eng, jätte kul. Och speciellt hör delen när man är sjuk och hör dåligt ! haha

sen ska jag äta tomat soppa med emma, sen bädda ner mig i säng och inte röra mig på hela dagen..


nu ska jag sova, äntligen får jag lov för mamma   

godnatt puss

Av Frida - 29 november 2009 16:40

Eftersom det är jul, fick det bli en nya fina röda färger


det röda som är på uterkant kommer dock få vara kvar ganska länge tror jag, det var väldigt fint så


nu ska jag försöka plugga igen då, blir en snabb koll på facebook, så mina fiskar och min farm överlever hahah!

Av Frida - 29 november 2009 16:20

Det är förste advent idag :D

stjärna häger upp, ljusen är tända, jul musik är på och jag skive praktik rapport   super kul känner jag, men det är mycket roligare att plugga när man har mysstäming ju..

så jag passar på, ska även skriva pyskologi frågor.


Min huvud snurar, näsan rinner och jag ha ont i ryggen, dom senaste 2 veckorna har det vart så här.. Börjar bli lite trött på det! men orkar inte göra ngt åt det. Det löser sig väll :D jag kommer ju iaf inte dö, ( vilket jag tror då ryggen är som värst)

mitt höger öra har börjar göra ont också:O utanför och innuti, så tror att jag börjar få öroninflamation, skulle inte förvåna mig eftesom jag var ett öron barn


hejochå vad mycket nya smileys det finns då   liiite roligare blev det allt att skriva nu hahah!


Christoffer har äntlign blivit bara min också  


  hoppas inte jag får en så här sur tomte på julafton !

det är nog bäst att jag förtsätter att plugga!


pusspuss


Av Frida - 18 november 2009 19:24

jag ska upp 04:50 imorgon! Förvånad kommer fan dö! men jag måste ju vara med och börja kl 6 så jaja.. som tur är slutar jag 14:00, sen ska jag hem och sova !

helgen blir fullt upp, läger på fredag-lördag kommer hem typ 19-20 och kl 21 ska jag på bio med tjejerna. så tror inte ens jag hinner hem imellan Rynkar på näsan menmen,

sen blire nog att dom stannar över natten, så så mycket sömn kommer det ju knappast bli vill jag säga er..


nu ska jag lägga mig i sängen, dricka te, lyssna musik och titta tv (:  och vänta på att min bästa emma ska ringa mig <3


nämen gud va mycket roligt jag har att skriva asså!! Skrattande

hahahahahahahahahaha!

pusspuss

Av Frida - 15 november 2009 19:56

Här  sitter jag på golvet i mitt nystädade rum med matchande kläder, haha! så fult att ha gråa byxor och grå tröja men asså aa

  

 

Idag har jag vart på ikea, köpte massa doftljus,som det inte går att få för mycket av :O

även köpt nya hörlurar, sjukt snygga va dom, rosa!


imorgon blir det en sjukt lång dag, jag är glad att den börjar kl 9 , och slutar vid typ 21:30 skulle jag tro..

först blir det praktiken 10:00-18:30 sen kommer mamma och hämtar mig med en gång och kör mig till buggkursen som är slut 21:00, som komemr blir sjukt roligt hoppas jag!

(blir sur på dig nu om du inte kommer emil!)

 

är även gott sur på christoffer, nu ger jag upp honom! :@ :'(

nää, nu ska jag titta TV och läsa ELLE :D

pusspuss

Av Frida - 11 november 2009 20:17

nu var det typ en måndad sen sist jag skrev ett inägg :O

jag känner mig duktig asså ! hahaha. nämne, vet inte hur det blir kommer la bli ett inlägg i månaden kanske, kanske inte Flört

just nu iaf är jag ute på praktik, i fritidsklass som det så fint heter och är även och hjälpter till i åk 1 Glad

de är allt kul, gillar dock fof inte så stora barn Förvånad fast dessa barn är ganska mysiga eller vad man säger. sago barn, älskar att man ska läsa saga för dom och så, så dom är heeelt okej Glad


Jag har kommit på vad jag vill bli också, Fritids fröken för döva ! underbart eller hur ?! Förvånad Skrattande

men det kommer ta typ 6 år till eller något åt det hållet, men sjukt nog längtar jag till att börja plugga teckenspråk.


jag är som vanligt med min älskade subba Emma<3 vi dricker te och snackar skit, killar och tittar film.

äntligen snat helg igen Skrattande vilket betyder att Christoffer kommer hem, och hoppas inte han har svininfluensan med sig från skövde Flört


ska man vaccinira sig eller inte ? Har ni gjort det ? eller ska ni gör det ?


Nu ska jag titta grey´s sen äntligen min efter längtade säng !

pusspuss hade


Presentation

Omröstning

Tycker du det är roligt att läsa min blogg?
 Ja
 Nej
 njea, så där

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Freud


Ovido - Quiz & Flashcards