Direktlänk till inlägg 17 mars 2010

sooool :D

Av Frida - 17 mars 2010 00:03

Heej, är allt bra med er ?

eller aa kan ju iaf hoppas att ni sover.. så sov lite för mig.

Jag funderar på att köpa såna där sömntabbleter som finns på apoteket som är recept fria, perfekt ju!

 eftersom jag vägrar att gå till en doktor liksom.. haha! är man rädd så är man ..


Jag har precis städat mitt rum, packat träningsväska och bäddat min säng så här mitt i natten typ. De var mycket trevlig, dock jobbigt eftersom jag måste vara tyst så jag inte väcker någon men :P haha!


Jag bara ÄLSKAR att det är sol ute också!(dock inte just nu :O)

och så älskar jag min kusin (: han är ju bara för göllig asså..

Vill bara ha mitt körkort nu asså! usch va jag längtar!

Nu när jag ändå så sitter uppe så här kom jag ju på att jag kna plugga lite (!?)

är jag smart eller är jag smart och inte har någon ork till det ?


Jag vill tillbaka till mina underbara barn på förskolan och förskole klassen! (som det så fint heter nu förtiden) Dom gav en sån energi asså! och glädje och massa kärlek och värme. dom kramades och var ärlig. Dom tyckte jag var mycket finare utan glasögon, och även om dom inte kommer ihåg vad jag heter (inte killarna iaf) så är dom BÄST!

Känner att detta blev ett ganska bra inlägg ? :O med massa posetiv kärlek, mohaha! Jag kan bara jag vill.


Imorgon ska jag ha bild med min snygga lärare! usch, kommer blir jobbigt. För jag vet redan nu att jag måste ha massa hjälp liksom, och då måste han vara så där jobbigt nära och le så fint som bara han kan med sina havsblåa ögon! *ååh*

(A)


Nä nu blir det kanske sängen, mitt span är ganska socil eftersom jga har gett upp honom så aa.. Blir toppen det här! :D

Pusspuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 17 maj 2010 09:18

hade tänk att skriva något men sen kom jag på att de händer inget mitt liv .. jag går i skolan, tränar, pluggar, har körlektion, smsar med folket, är ute i husvangen, träffar folket(: och spanar killar .. så men jag lever iaf och hoppas på det bä...

Av Frida - 18 april 2010 10:47

godmorgon :) solen skinner som vanligt och jag vaknade sjuk! ont i huvudet, hals och näsan rinner .. usch inte igen, vill inte vara sjuk! kan inte vara sjuk heller, måste plugga, träna, köra bil och vara i skolan. Kan inte missa massa!   Idag b...

Av Frida - 17 april 2010 17:52

heej, vart dött här ett tag men aja.. Har ändå haft typ 2-5 st som gått in vare dag ändå, gulligt.   Sitter här och gör hemprov i svenska, inte kul. Har glömt bort hälften så måste titta på boken typ hela tiden så.. äter godis och lyssnar på...

Lov

Av Frida - 5 april 2010 20:53


heej vart att de vart ganska dött här men aja ..   ´Nu har jag lov och tror jag är på väg att bli sjuk! illa känner jag asså.. så har knarkat ipren och te hela dagen sen jag kom hem :) vaknade brevid bästa idag, galet mysig. Fast han åkte tillb...

Av Frida - 29 mars 2010 17:04

Måndag, jag luncha med min syster, köpte mig ett linne som jag ska ha på tordags på lipz! och nu äter jag nutella och de kliar inte det minsta på läpparna helt underbart! woho liksom..   Kan inte låta bli att skrtta när jag har fått höra att halv...

Presentation

Omröstning

Tycker du det är roligt att läsa min blogg?
 Ja
 Nej
 njea, så där

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Freud


Ovido - Quiz & Flashcards