Alla inlägg under juni 2009

Av Frida - 22 juni 2009 22:07

Känner bara att jag tänker bara på en enda sak just nu, och det är när Du fria till mig!! Du fria inte, eller jo på ett sätt men du var inte över 18 så du ville inte göra det.. Jag kommer ihåg den dagen som det var igår.

Du kom och hämta mig med bilen, som du brukade göra vissa kvällar, vi åkte runt en stund och så hamna vi på en pakering.. Jag märkte på dig att det var något. Du gick ur bilen och runt till min sida, öpnna dörren och sätter dig på ett knä och börjar förklra hur mycket du gillar mig. Jag förståd inte i studen att jag gilla idg exakt lika mycket men nu när jag ser dig förstår jag vilken enorm plats du har i mitt hjärta! Jag drömer om dig var och varanan natt.. Jag älskar dig!

Undrar bara om det betyd något för dig ? eller om det bara var i stunden ?

Vet att du hatar mig nu, och varsegod do it! men jag vill inte förstöra ditt liv nu, det är det sista jag vill..

Av Frida - 21 juni 2009 15:42

Min midsommar var jätte bra mat, och skratt. inte bara men.. Är jätte trött idag så ni får bara bilder ;)


Lilla Izzy, inte så liten men jätte söt och mysigt! kan dock inte gosa med henne så mycket eftersom jag är allerkisg..




Daniel åkte med hela kvällen, det va sjuuukt mkt bilar så blir även att man fick gå ganska mkt, men dt vr kul

Jag och daniel åkte även båt med hans gamla klasskompis. mysigt.


 

och som förra midsommar hade han med sig en Jack daniels, som han bara älskar ! och dricker direkt ur flaskan ;) den lukar mums, men nää :(



 Hoppas eran midsommar va jätte bra, gjorde ni något kul?

Nu blir det pizza och sedan paka upp min väska sen tror jag allt det blir film eller sitta här.. Vi hörs :)

puss



Presentation

Omröstning

Tycker du det är roligt att läsa min blogg?
 Ja
 Nej
 njea, så där

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Freud


Ovido - Quiz & Flashcards