Direktlänk till inlägg 29 mars 2010

Nutella

Av Frida - 29 mars 2010 17:04

Måndag, jag luncha med min syster, köpte mig ett linne som jag ska ha på tordags på lipz! och nu äter jag nutella och de kliar inte det minsta på läpparna helt underbart! woho liksom..


Kan inte låta bli att skrtta när jag har fått höra att halva min klass tycker att jag är anorexia smal! hahah! asså de är så galet fel, visst jag är smal men inte SÅ smal, jag äter ju förfan! visst inte lika mycket som förr men asså aa så kul ändå.


Har haft en underbar helg! massa mys och skratt hela tiden verkligen.

Även bestämmt mig att jag ska skaffa percing i tungan! så jävla snygg så de är sjukt, hoppas verkligen jag får för mamma och pappa jag är ju 18 liksom! visst bor fof hemma men vadå liksom?!


Nu blir det soffan och plugga svenska B som vi tydligen har prov i imorgon

pusspuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 17 maj 2010 09:18

hade tänk att skriva något men sen kom jag på att de händer inget mitt liv .. jag går i skolan, tränar, pluggar, har körlektion, smsar med folket, är ute i husvangen, träffar folket(: och spanar killar .. så men jag lever iaf och hoppas på det bä...

Av Frida - 18 april 2010 10:47

godmorgon :) solen skinner som vanligt och jag vaknade sjuk! ont i huvudet, hals och näsan rinner .. usch inte igen, vill inte vara sjuk! kan inte vara sjuk heller, måste plugga, träna, köra bil och vara i skolan. Kan inte missa massa!   Idag b...

Av Frida - 17 april 2010 17:52

heej, vart dött här ett tag men aja.. Har ändå haft typ 2-5 st som gått in vare dag ändå, gulligt.   Sitter här och gör hemprov i svenska, inte kul. Har glömt bort hälften så måste titta på boken typ hela tiden så.. äter godis och lyssnar på...

Lov

Av Frida - 5 april 2010 20:53


heej vart att de vart ganska dött här men aja ..   ´Nu har jag lov och tror jag är på väg att bli sjuk! illa känner jag asså.. så har knarkat ipren och te hela dagen sen jag kom hem :) vaknade brevid bästa idag, galet mysig. Fast han åkte tillb...

Av Frida - 24 mars 2010 20:09

heej, sitter här med hårfärg i håret och väntar med späning. Hoppas de blir bra, eller mörkt iaf somjag vill ha det! :) Imorgon flyttar jag in på min körskola, går ditt vid 08:00 och går där ifrån vid hmm, 15:30 någon gång skulle jag tro. Eller ja ...

Presentation

Omröstning

Tycker du det är roligt att läsa min blogg?
 Ja
 Nej
 njea, så där

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Freud


Ovido - Quiz & Flashcards