Alla inlägg under april 2010

Av Frida - 18 april 2010 10:47

godmorgon :) solen skinner som vanligt och jag vaknade sjuk!

ont i huvudet, hals och näsan rinner .. usch inte igen, vill inte vara sjuk! kan inte vara sjuk heller, måste plugga, träna, köra bil och vara i skolan. Kan inte missa massa!


Idag blir det  till att bara ta de lungt, dricka te och föröska skriva färdig svenksan.

titta på Bella och Tyra show som jag missat,  så har att göra idag ändå.


vi hörs

pusspuss


Av Frida - 17 april 2010 17:52

heej, vart dött här ett tag men aja..

Har ändå haft typ 2-5 st som gått in vare dag ändå, gulligt.


Sitter här och gör hemprov i svenska, inte kul. Har glömt bort hälften så måste titta på boken typ hela tiden så..

äter godis och lyssnar på musik gör jag också :)


Lipz i torsdags, de va kul. Blev lite för full men de gick bra ändå. Var inte så bakis som jag trodde att jag skulle vara så. och bästa kusin var där :D

och snyggaste killen ever, fick låna hans jacka också, mys. Så han fick en puss på kinden som tack ;)


hela min helg är planerad med massa plugg, fast kanske åker ner och dansar ikväll men för se hur de blir med de.

Pappa skulle åkt till Kina idag men lille svårt så.. haha!

fast tur de för han skulle gentligen åkt i måndags, och då hade han vart fast där nere, illa!

Tycker synd om alla som är fast i något land..

och kom på imorses att jag har kompis som är fast på en flygplats! :(

Förhoppningsis löser det sig.. kommer nog ta din lilla tid asså men


Nä måste fortsätta med provet nu :(

pusspuss

Lov

Av Frida - 5 april 2010 20:53

heej vart att de vart ganska dött här men aja ..


´Nu har jag lov och tror jag är på väg att bli sjuk! illa känner jag asså.. så har knarkat ipren och te hela dagen sen jag kom hem :)

vaknade brevid bästa idag, galet mysig. Fast han åkte tillbaka till skövde idag så .. Tycker synd om honom han har galet ont i magen på sidan och ska ut i fält i en vecka nu, hmm aja får ta hand om honom när han kommer hem igen :)


Även fast de är lov så ska jag upp kl 6 imorgon! Kl 7 börjar min dag med körlektion sen ska jag pluga lite där nere sen vid 11 ska jag och tjejerna träna :) gott!

har bara ätit massa onyttigt sen i torsdags. Och inte sovt själv en ända natt sen i torsdga heller så ska bli intressant och se om jag somnat inatt liksom, haha!



   Lipz 1 april :D

Mitt nyfärgade hår också, som inte är så ny färgat längre haft de is nart en vecka och jag älskar det! Kommer aldrig mer bli ljus..


Nu blir det sängen och titta lite tv innan jag somnar :)

pusspuss


Presentation

Omröstning

Tycker du det är roligt att läsa min blogg?
 Ja
 Nej
 njea, så där

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Freud


Ovido - Quiz & Flashcards