Direktlänk till inlägg 22 juni 2009

Fria

Av Frida - 22 juni 2009 22:07

Känner bara att jag tänker bara på en enda sak just nu, och det är när Du fria till mig!! Du fria inte, eller jo på ett sätt men du var inte över 18 så du ville inte göra det.. Jag kommer ihåg den dagen som det var igår.

Du kom och hämta mig med bilen, som du brukade göra vissa kvällar, vi åkte runt en stund och så hamna vi på en pakering.. Jag märkte på dig att det var något. Du gick ur bilen och runt till min sida, öpnna dörren och sätter dig på ett knä och börjar förklra hur mycket du gillar mig. Jag förståd inte i studen att jag gilla idg exakt lika mycket men nu när jag ser dig förstår jag vilken enorm plats du har i mitt hjärta! Jag drömer om dig var och varanan natt.. Jag älskar dig!

Undrar bara om det betyd något för dig ? eller om det bara var i stunden ?

Vet att du hatar mig nu, och varsegod do it! men jag vill inte förstöra ditt liv nu, det är det sista jag vill..

 
 
Emma

Emma

23 juni 2009 22:04

Men gumman hur är det fatt? :( Du ska veta att du alltid kan prata med mig även om jag kanske inte kan göra något men jag kan ju alltid ta hand om dej, gråta med dig och iaf lyssna på vad du har att säga och försöka hjälpa dig! Ring om du behöver mig! Närsomhelst!!! i love you Frida Elisabeth Dahlgren!!!!

http://emmajohanssonsblogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 17 maj 2010 09:18

hade tänk att skriva något men sen kom jag på att de händer inget mitt liv .. jag går i skolan, tränar, pluggar, har körlektion, smsar med folket, är ute i husvangen, träffar folket(: och spanar killar .. så men jag lever iaf och hoppas på det bä...

Av Frida - 18 april 2010 10:47

godmorgon :) solen skinner som vanligt och jag vaknade sjuk! ont i huvudet, hals och näsan rinner .. usch inte igen, vill inte vara sjuk! kan inte vara sjuk heller, måste plugga, träna, köra bil och vara i skolan. Kan inte missa massa!   Idag b...

Av Frida - 17 april 2010 17:52

heej, vart dött här ett tag men aja.. Har ändå haft typ 2-5 st som gått in vare dag ändå, gulligt.   Sitter här och gör hemprov i svenska, inte kul. Har glömt bort hälften så måste titta på boken typ hela tiden så.. äter godis och lyssnar på...

Lov

Av Frida - 5 april 2010 20:53


heej vart att de vart ganska dött här men aja ..   ´Nu har jag lov och tror jag är på väg att bli sjuk! illa känner jag asså.. så har knarkat ipren och te hela dagen sen jag kom hem :) vaknade brevid bästa idag, galet mysig. Fast han åkte tillb...

Av Frida - 29 mars 2010 17:04

Måndag, jag luncha med min syster, köpte mig ett linne som jag ska ha på tordags på lipz! och nu äter jag nutella och de kliar inte det minsta på läpparna helt underbart! woho liksom..   Kan inte låta bli att skrtta när jag har fått höra att halv...

Presentation

Omröstning

Tycker du det är roligt att läsa min blogg?
 Ja
 Nej
 njea, så där

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Freud


Ovido - Quiz & Flashcards