Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Frida - 3 oktober 2009 11:51

  


God morgon i regnet. regnar det hos er också ?

är jätte trött idag även fast jag sov länge fast jag gick inte oc la mig förens vid 1 men ändå :P

igår va christoffer här, massa mys med honom! vill inte att han ska åka men han komemr ju hem snart igen så det är ganska lungt, jag vet ju att han ha super kul och trivs Glad 

Provet jag hade i fredags i kommunikatioen gick inte alls bra ! så hoppas på att korkörtteori provet går bättre på måndag..

Nu ska jag gå ut och fixa frukost, och mamma ligger och soverpå soffan bakis och sjuk ;) haha!

fått en nu favorit låt så skön och lung : Donna Lewis - I love you always forever

har ni chanes lyssna på den!! Vi lyssna på den hela tiden igår, mys!<3


en ska jag har tänkt på, (ni kanske inte vill veta men Flört ) varför försvinner sminket när man har sex egentligen ? det är ju sjukt, det försvinner inte när man typ är ute och springer eller något annat ju :O galet!

Nä nu vill min mage ha mat, vi hörs puss


Presentation

Omröstning

Tycker du det är roligt att läsa min blogg?
 Ja
 Nej
 njea, så där

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Freud


Ovido - Quiz & Flashcards