Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Frida - 5 oktober 2009 22:43

Måndag vilket betyder ny skol vecka, en ganska bra start ändå:)

skulle ju haft prov idag men nä, vi är 2 grupper i körkorts teorin och den andra fick börja med hann inte färdig så vi fick flytta vårta, damp på´t! Sen blev det bugg, och ja det blev bra när pappa kom dom 4 sista danserna, innan va trappan min bästa kompis hela kvällen

Det är verkligen ingen bra dag för mig idag känner jag, känner mig bara "sängen här kommer jag tills jag orkar igen".. men jag är stark :D ibalnd,

En till sak som är ooootroligt komisk ändå, min span axel som är dock lite emr än span men äsch, han har tjej i skåne, och hon är rädd för mig ! Rädd för mig ?! för mig ?! vad ska jag göra ?!! bitas?`NÄÄ! slå henne? NÄÄ! Jag accp att dom är tsm och lämnar dom ifred wtf! men sen är det inte mitt fel att någon gillar mig!

och jag fattar inte vad det är med flickvänner att inte gilla mig, nu är det 3 st + ett ex ! gaah! Vad är det med mig ?! bara för jag är kompis med din kille eller vaddå ? liiiite kul är det men inte så jävla kul att va hatat av typ alla ska nu veta!

NÄ nu är vi glada :D imorgon ska vi orentera igen, innan den stora dagen som är på torsdags, hoppas vi inte springer bort till näl, haha!

nu ska vi besöka sängen, god natt puss :)

Presentation

Omröstning

Tycker du det är roligt att läsa min blogg?
 Ja
 Nej
 njea, så där

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Freud


Ovido - Quiz & Flashcards