Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Frida - 13 oktober 2009 22:24

  

dagen har vart helt okej, börja med idrott, sen engelska dock inte lika kul. och min underbara emma blev hög (diabetses) och blev bätte på.. väldigt snabbt :O inte likt henne, mend et va bra :D  sen hade vi skola, förskola och fritidshem, massa instuderingsfrågor.. dö på´t!

och att jobba var helt okej idag, satt och lyssna när martin splea gitarr och sjöng, inte heeeelt fel :O



  

sen kom jag hem och börja plugga psykologi, då blev det inte alls bra :O känner mig typ så här just nu,...

men är snnnnart färdig, Skriver och piaget just nu, och sjukt kul att särskriva Pia Get xD haha

nä men det kommer bli färdig ikväll, annars blir jag sur på mig själv.. och får jag inte G på denna blir jag ännu surare, ska min lilla skånska tant till lärare veta! (inget imott skåningar!)

Mot Pia Get och assimilation :D

pusssssssssss och sov gott (:

Presentation

Omröstning

Tycker du det är roligt att läsa min blogg?
 Ja
 Nej
 njea, så där

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Freud


Ovido - Quiz & Flashcards