Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Frida - 2 mars 2010 21:08

Heej, nu är jag hemma efter en galen dag, kommer inte riktigt ihåg vad jag har gjort idag känns det som. Är helt slut! 

Märks att det har vart lov, för jag är inte riktigt inne i rutinerna än märker jag, lite sådär aa.. blir lätt stressad.

va förs skolan idag, sen hem till min syster är äta och hjäpa henne att handla och sen upp te sko :) inte så stressigt men stressar över allt och inget just nu


Börjar 8:15 imorgon så ska sova nu hade jag tänkt och hoppas att de inte blir strssigt imorgon och även att jag hinner med fler lånag inlägg här.

Pusspuss

Av Frida - 2 mars 2010 09:56

   God morgon, hur är det ?

Här lysser solen idag igen så allt är toppen! :)

verre låg stil inatt för en gång skull också, så det va bra , haha!

har precis gjort oss iordning och ska snart bege oss till skolan även om vi inte börjar fören 12:30, finns liksom inte mycekt att göra här hemma så, ska bara äta frukost.


Känner att min närvaro har vart sådär jätte bra igen, mend et är bara för de ble inte riktigt som planerat igår och inte idag heller.. Hade tänkt att jag skulle tränat nu på morgonen men nä ..


  

Här är tröjan jag köpte igår, heelt underbar och älskar färgen asså :D


  

i lördags innan utgång också, och utgängen blev ju snöbolls krig så håret var inte lika fint när jag kom in igen! hah!


Nu blir det fukost, sen mot skolan och all folk.

pusspuss



Presentation

Omröstning

Tycker du det är roligt att läsa min blogg?
 Ja
 Nej
 njea, så där

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Freud


Ovido - Quiz & Flashcards