Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Frida - 1 mars 2010 19:34

heej r galet stressed :O

Han bara med överby idag också, blir träna imorgon och Honda någon anna dag med god mat :)

hitta massa fint på överby också, kan visa sen om ni vill säga vill säga

Nu bär det av till buggkurs med Emma och Verre! :D


skolan är så klart öppen imorgon också, urk! men börjar inte fören halv 1 så ganska chill, verre ska även nana här inatt mys   

Nu måsre jag åka så vi inte kmr försent!

pusspuss

Av Frida - 1 mars 2010 09:33

God morgon ny dag, ny månad och nu skolvecka efter lov.

Skolan är stängd idag så blir att antigen hem till min syster och äta tacopaj och sjunga sing star eller överby med Verre, och kanske träna.

Har jag tur hinner jag med allt :D


Sitter här och lyssnar på musik och vill verkligen sjunga! men har inte ätit frukost än så vågar inte sjunga.. (otur om man sjunger innan frukost)

Så nu blir det frukost sen sms och se om Verre är vaken och planera dagen, ska även kolla hur mycket pengar jag har på kortet om jag fick hela studiebidraget nu när jag fyllde 18 eller hur det blev.

Vi hörs sen mina kära vänner,

pusspuss

Presentation

Omröstning

Tycker du det är roligt att läsa min blogg?
 Ja
 Nej
 njea, så där

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Freud


Ovido - Quiz & Flashcards