Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Frida - 9 mars 2010 20:11

äntligen hemma och borde plugga men orkar fan inte!
Ska nog lägga mig i sängen och läsa ELLE som kom idag, och funderar på att hoppa över skolan imorgon för är galet trött och sur och bara anmänt gaah ..

Ingen aning om vad de är med mig och de gör min ännu surare


Vill så galet mycket just nu också,vill ha nya kläder, somar, vara smal, ha mitt span bredvid mig, va glad, och kunna allt. Ha körkort och ha fredag. Så jag kan få en dag med mina bästa underbara tjejer och mysa och dricka vin..


Känner att det inte är någon ide att skriva något just nu för de blir bara fel och illa.. Ska sova ist eller något och hoppas på att de blir bättre imorgon liksom

Pusspuss

Av Frida - 9 mars 2010 11:43

God morgon i solen! Våren är verkligen påväg nu, gud så underbart!

Idag blir det träna med Sofia, och basta.. HATAR att basta med någon gång måste man övervinna sinna räddslor och jag börjar idag med Basta.


Sen blir det köpa bröd och tidningen för mormor och morfar kommer. Och har bara massa bullar hemma så.. haha!
Blir även upp till Skogshöjden idag 17-21, så jag vet inte hur mycket tid det blir till datorn idag.. Men ni vet ju vart jag är ;)


ÄLSKAR SOL!   Blir så otroligt glad av det verkligen! Hoppas solen är frame på fredag också, så blir den dagen även perfekt


Nu måste jag till bussen, vi hörs

pusspuss

Presentation

Omröstning

Tycker du det är roligt att läsa min blogg?
 Ja
 Nej
 njea, så där

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Freud


Ovido - Quiz & Flashcards