Alla inlägg under mars 2010

Av Frida - 7 mars 2010 19:16

heej, förlåt min helg har vart galen.


I fredags, efter jag tränat så körde jag min syster upp till brålnda och blev då också akut inring av jobbet som ville att jag skulle jobba för on som skulle jobbat inte kunde så, de blev jobb 17-22 :) och pengar :D haha!

sen blev det msn te typ 03:30 och prata med mitt span, wiie, Går valdigt mycket framåt vill jag säga och hoppas asså :)


Sen i lördags åkte jag till UA och träffade Jim, kände att vi hade lite saker som var tvunga att diskuteras liskom. Eftersom det blev så konstig slut mellan oss, och så behövde jag en sista puss och kram av honom. Så nu är allt bra där igen, så nu kan vi träffas utan att brytta ihop totalt. :)

Och så va jag lite sugen på att dra ner te BS, men visste ingen som skulle ditt heller så.. och min syster ville haft med mig till båberg där Arvingarna spela, men då skulle jag inte vart hemma förens typ 01.30 och så skulle jag upp tidigt idag och ville inte vara bakis så, haha!

och idag blev det condios i vargön heela dagen för 09,30 till 18,00. Kul men jobbigt och mycket dö tid, men sen blev det drag i mässan.. haha!


och nu sitter jag här och precis ätit upp mitt godis som jag köpte för 10 kr, och lyssnar på musik och snackat som vanligt med mitt span.. Kommer dö imorgon i skoan, bara så ni vet haha!


Nä nu ska jag läsa lite körkort teori har körlektion imorgon vid 07:00 trorjag det va, usch. Sen blir det skola med engång till kl 16 tror jag eller något liknande.. låång dag imorgon också.

Men som tur är, så är jag ledigtisdag då blir det sovmorgon, och träna.

Nu vet ni vart jag har vart hela helgen och kommer vara imorgon så, bli inte allt för ledsna, :O


pusspuss


Av Frida - 6 mars 2010 00:51

heej, det är fof fredag för mig..

Dagen börja med skolan, sen träna. Blev löpbandet 1h och 10min idag igen, och en annan maskin för armar och ben i 20min. galet gott! och tur det för när jag körde upp till brålanda ringer mig chef och frågar om jag kan börja jobba kl 17..  och kl va typ 15:50 eller något så lille panik!

Men jag har fått sån energi av att träna, och nu börjar solen titta fram nästan varje dag, och de går super med mitt span så allt är toppen liksom :D

hoppas ni har haft det lika bra som mig


Jag märker att jag för allt mindre och mindre tid till att sitta id datorn så förlåt mig! ska försöka hinna med de bättre.. för mina fiskar på fish ville dör nästan också,så.. :O haha!


Imorgon (idag lördag) ska jag sova lääääääänge! och sen blir de träna tror jag, och hoppas att det är muskler som väger på mig för annars går jag in i någon depprition eller något, hatar att väga så här mycket asså! usch :(

jaja!


Nu ska jag forstsätta att snacka med mitt span på msn och sen sova när han gör de, haha (A) kan ju liksom inte lämna honom.. då blir de jobbigt med hur jag ska säga och bla bla xD

Vi hörs när jag vaknat igen

pusspuss

Av Frida - 5 mars 2010 09:23

.. solen skinner! och jag är glad, sitter här och äter frukost. trodde att vi börja kl 10 idag men de gjorde vi tydligen inte, haha! men jag ville inte gå på den första lektionen så jag fortsatte med det jag gjorde :)

vilket var att fixa mig, tvätta håret, sminka mig, äta frukost och sjunga högt!

och le :)


Idag blir det skola, 2 lektioner bara. Sen träna i 1h och sen ska min syster till sin pojk i brålande så jag ska få äran att köra henne ditt! bra med lite träning, och speciellt med en bil som inte är disel.. haha!

oj nu får jag snart gå såg jag, jämnt när jag har sovmorgon kommer jag ändåså försent, vad är grejen liksom (!?)

Vi hörs, ha en bra dag.

pusspuss

Av Frida - 4 mars 2010 21:50

Sitter och tittar på sveriges väsra bilförare, och gud va kul det är !  haha

alla suger verkligen totalt!


Hade något att skriva, men det försvan så aja, nu blir det säga hejdå till pappa som åker imorgon..

ja, detta blev ett bra inlägg, nu ska jag krypa ner i sängen och mysa för mig själv :) haha!

godnatt pussspuss

Av Frida - 4 mars 2010 20:07

Heej är allt bra ?

Jag mår otligt bra men har ingen ork nästan. Eller jo det har jag mne vet liskom inte vad det är med mig.


Efterskolan idag som vi fick sluta en timme tidigare ifrån blev det 1h på löpbandet =300 kcal! gott! och galet kul att ha med sig sofia, som är typ bäst :)

sen blev det upp till skogshöjden och sen hem igen.

och tjena tror fasiken att den nya istide är påväg tillbaka asså! för fy vad kallt det är ute, har kunnat gå i tygskor hela veckan men inte idag, nu är mina tår hårda som sten och röda som blod! Så imogron blir de varma skor, och hoppas på sol igen.

Så mysigt när solen skinner, man blir liksom glad och full av energi, kan hoppas på att våren är påväg, för nu är nästan all snö borta från stora bilvägar liksom bara cykelbanor och små vägar kvar.


nu blir det ett till kopp te och hoppas att det är något bra på tv.

och som vanligt heja jag på mitt span idag, igen! yes, detta går framåt. Hoppas på dte bästa nu, annars vettifan vad som händer liksom ;)


Pusspuss

Av Frida - 3 mars 2010 21:34

äntligen har grey´s börjat igen! :D som jag har väntata och längtat asså, älskar den serien.

Nu ska jag snart krypa ner i sängen och plugga lite innan jag somnar.

Imogon blir det skola, träna och upp till skogshöjden. Tror även det blir bugga.


Ja just de ja, jag ska ha en lektion.. och gissa vad det blir ? jo, ugg! gud va mi klass älskar mig asså, haha! Men dom kan redan lite iaf så det blir ganska lätt.

vi hörs imogron, då även ganska sent tyvärr, men snart är jag nog inne i rutinerna igen.

pusspuss

Av Frida - 3 mars 2010 17:31

heej, är allt bra i soljuset ?:)

Idag mår jag bra, även om jag inte tränat idag och ätit masssssa bullar!

Skolan va helt okej idag, igen. Min span hejja på mig! hallå eller, hål lätt på att dö vill jag säga! men blev glad iaf, så nu går även det framåt, wiie. Nu hoppas jag bara på det bästa   


efterskolan åkte jag och pappa ut och körde i grygt en timme, körde till och från UA 2 gånger, så de blev lite motorväg. kulkul, jobbigt med solen bara

och det märks vilken orolig skillnad de är på disel och bensin bil! galet, känns som jag gasar som en galing i bensin bil, behöver inte alls gasa så mycket när man ska iväg i en disel asså, men de går iaf bra :) Så körkort är nog färdig i april hoppas jag.


  

Dagen klädesel, väldigt enkel men snyggt.

Linne från garligns

Långkogfta från H&M

Jeansleggins från vero moda

Sjal från gina tricot


Nu blir det att läsa nya veckorevyn och dricka te, och dröma om mitt span. mums!

pusspuss


Av Frida - 2 mars 2010 21:08

Heej, nu är jag hemma efter en galen dag, kommer inte riktigt ihåg vad jag har gjort idag känns det som. Är helt slut! 

Märks att det har vart lov, för jag är inte riktigt inne i rutinerna än märker jag, lite sådär aa.. blir lätt stressad.

va förs skolan idag, sen hem till min syster är äta och hjäpa henne att handla och sen upp te sko :) inte så stressigt men stressar över allt och inget just nu


Börjar 8:15 imorgon så ska sova nu hade jag tänkt och hoppas att de inte blir strssigt imorgon och även att jag hinner med fler lånag inlägg här.

Pusspuss

Presentation

Omröstning

Tycker du det är roligt att läsa min blogg?
 Ja
 Nej
 njea, så där

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Freud


Ovido - Quiz & Flashcards