Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Frida - 1 januari 2010 20:03

Känner mig glad idag för en gångs skull känns det som, haha! men jag lever så varför klaga..

Hur var eran nyår ?

Jag satt hemma med mamma och pappa och deras kompisae, fakstig kul. Fast skulle vilja vart.. ja inte hemma!

Typ uta med kompisar och festat, men det kommer ju flera nyår:ar, och då är jag tom 18 så jag har tid på mig att göra bort mig och däcka här och där    hahah!


Sitter och lyssnar på The Calling, och kan alla låtar även om det var typ 4-5 årsen jag hörde dom sist, det är sjukt hur låtar sitter kvar så..

Jag ska nog kolla upp i min psykologi bok varför det är så, åter kommer med svar   

jag hoppas ändå, att det slutar snö snart.. för jag orkar inte övningsköra i snö mer.. asså man blir ju gott sänkt efter varje lektion, för vaje gång är det ngt som går fel pga av den där jävla snön! jaja, inte bara snön men asså, stor del vill jag säga !


 

Min nyår bild, haha Jag var iaf glad fast lite surhet gömmer sig där också

Av Frida - 1 januari 2010 01:34

jaha, 1 jan.. igen.

Samma sak varje år, men detta året kommer inte bli sig likt, som jag säger varje år.. Detta året börja inte bra men kan ju hoppas på att det blir bättre och slutar kanon iaf..

Godnatt 2010

Presentation

Omröstning

Tycker du det är roligt att läsa min blogg?
 Ja
 Nej
 njea, så där

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Freud


Ovido - Quiz & Flashcards