Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Frida - 22 januari 2010 21:36

änligen är det fredag! som jag har längtat heeeela veckan!

Min glädje är tillbaka    haha jag är ganska skum asså känner jag ..

Fast vart otroligt sur i skolan, då jag fick göra ett helt arbete själv, när vi är en grupp på 4 personer och jag var den enda som jobba! Okej, det är lätt men inte kul att göra allt själv ..  Så urk och fy om jag inte för bättre betyg än dom!


Sitter och tittar på let´s dance också, så otroligt kul att titta på och alla är så duktig redan. Fast längtar till när som ska bugga. Det är mer show-bugg än "vanlig" när man dansar mer ..  Lär sig galet mcyket av att titta på andra


Hade egentligen inget att skriva men det fanns visste lite som ville ur mig ändå ..

Min cam på datorn funkar inte    Står att jag ska söka efter någo PC camera, hmm och jag är ju inget datasnille så det går inte alls bra. Om min IT-tekniker till kompis vill inte hjälpa mig   

nä tror jag ska krypa ner i sängen nu, tror jag är på väg att bli sjuk har vart hängig och ont i halsen och snuvig hela veckan + lite sömn .. Så känner att jag behöver sova mer än någonsin. Hoppas bara att jag kan sömna så blir det skit bra


pusspuss

Presentation

Omröstning

Tycker du det är roligt att läsa min blogg?
 Ja
 Nej
 njea, så där

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Freud


Ovido - Quiz & Flashcards