Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Frida - 26 januari 2010 20:21

asså har typ inget alls att skriva här idag

Jag mår bra och är glad    har en svulen mage och rygg som gör ont som f*n men det blir nog bättre med sömn. Är dock är påväg att bli sjuk tror jag ont i huvudet och snuvig. Har vart sån här i snart 1-2 veckor så vettifan om jag blir sjuk eller inte men ..

Mina kläder jag beställdfrån H&M kom idag, och allt passa perfekt! så gelet snyggt så vill inte ha på mig ngt annat nu! haha

Nu kan jag va snygg när jag fyller 18   

Hade även tänkt att börja dricka sånadär shake saker som man går ner i vikt av ..


Hade körlektion imorses också, börjar gå galet bra nu så kan nog ha de där efter längtade körkortet i slutet av mars-april hoppas jag    Hoppas ju givets vis på tidigare men tror nog inte det, för jag har mycket små saker som är viktiga och även mycket körning tror jag. Har börjat på liten landsväg så ..


Min cam funkar fof inte! Så hoppas på besök av min IT-tekniker som är bäst, bara att han har ju aldrig tid! För han jobbar med ngn mejlinstlänning (?) inte alls kul men tydligen nödvändigt i jobbvärlden ;) haha!

haha jag som inte hade något att skriva heller, blev ju ganska mycket ändå ..

aja, nu ska jag sitta kvar i  soffan och titta på TV, haha!

pusspuss

Presentation

Omröstning

Tycker du det är roligt att läsa min blogg?
 Ja
 Nej
 njea, så där

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Freud


Ovido - Quiz & Flashcards