Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Frida - 24 januari 2010 12:58

  

Fattningsvis kan jag bara säga att hon är världens skönaste, snurigaste, gulligaste, unge lillassyeter  som har världens sämsa lokalsinne. Henne får man hålla i när man kommer bort annars hittar hon inte hem  // Mamma

 

HItta detta som min mamma skrev om mig till en bok jag gjorde när jag var 13 år ..  På bilen är jag knappt 1år tror jag   

Ser ut som jag tror att jag är fotomodel eller något, haha!

Av Frida - 24 januari 2010 11:27

söndag igen ! shiit va snabbt veckorna går asså!

oh bara 34 dagar kvar tills jag fyller 18, längtar som en liten gris asså ..

Som vanligt är söndags-vädret tillbaka, inte kul!

Har ingen aning om vad som händer idag heller, vill verkligen inte bara ligga hemma idag men .. Vill typ åka te överby men ingan annan som vill ditt så liite svårt

och emma är med johan, som vanligt

Var på båberg igår och dansa också, galet mycket folk. Galet snygga killar typ över allt! och musiken var lika bra som vanligt, synd bara att scotts har så dåligt ljud   

 

nätror jag ska äta lite choklad nu och titta på tv och ligga kvar i min säng   


Presentation

Omröstning

Tycker du det är roligt att läsa min blogg?
 Ja
 Nej
 njea, så där

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Freud


Ovido - Quiz & Flashcards