Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Frida - 19 januari 2010 20:54

Grejen är den att jag är glad! galet men sant

Jag har körlektion imorgon, längtar faktisgt.. Känns som jätte länge sen jag körde så ska blir kul   

Det är inte så galet mycket i skolan än,så helt okej. Alla mina finnar är borta, haha!

Jag har köpt två otroligt fina kläningar/tunikor och två snygga armband till de    så nu är jag redo för att fylla 18 !

Ska åka till karlstad eller gbg med mina tjejor också, längtar   

Är inte lika sur på emma längre, eller jo lite för hon är med sin kille 24/7 men det är ju bara att accp, speciellt nu.. När det blivit massa konstig med henne diapetes    så jag älskar henne liiite mer än vanligt just nu (A)


Kan inte komma på något som är dåligt just nu, trvis tillochmed med att vara singel, så ..  en dålig sak! det var äcklig mat i skolan! och jag kände mig småfet hela dagen men äcsh!

och att jag inte lyckades att fixa datorn i skolan idag, gör mig inte så himla mycket heller.. Fixar det näst gång   


Nänu ska jag läsa lite körkorts teori och titta på 2 and half men, sne blir det paradise hotel   


Är så glad så ni för se mig utan smink med mina läppar dränkta i nivea !  

Presentation

Omröstning

Tycker du det är roligt att läsa min blogg?
 Ja
 Nej
 njea, så där

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Freud


Ovido - Quiz & Flashcards