Alla inlägg den 31 januari 2010

Av Frida - 31 januari 2010 18:57

Dagen har vart jätte lung och skön. Vart på överby med pappa och köpt fiskar, äntligen! hoppas inte dessa dör bara. saknar dock namn på en av dom .. hmm ? kommer nog på ngt snart    en tjej är det också så finns jätte många namn ..

köpte även ett vanligt grått ribbat linne, som jag har letat ! efter ett snyggt också, finns typ ingen stans men hitta ett på rean, så perfekt!

dock va dt väääldigt jobbigt att vara på överby och va trött då man kan se vad som hälst   


Kom nyss hem från min syster också,  vart där och ätit kckling paj och myst (:

nu tror jag dock jag måste läsa lite litteratur, vill inte! men måste verkligen.. Uppgifterna ska in imorgon så har inte så mycket val liksom ..

Har även körlektion imorgon, kl 8 så är helt okej ändå.. men börjar 10 så

Nu ska jag sätta mig skönt och läsa det underbart roliga litteraturen

Vill även bara säga att min kusin är bäst och älskar honom ! 

Presentation

Omröstning

Tycker du det är roligt att läsa min blogg?
 Ja
 Nej
 njea, så där

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Freud


Ovido - Quiz & Flashcards