Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Frida - 1 februari 2010 14:12

asså just nu käns skolan vääldigt onödig och jobbig, egentligen inte sådär jätte jobbigt jag fattar allt och hänger med men orkar inte göra som läraren säger bara.   Och det är ganska lätt att skolka när man vet att man kan

Det brukar sluta med att vi (jag och mina tjejer) sitter på en bänk och .. gör inget ? snackar och efter typ 1 h bestämmer vi oss för att gå hem. haha!

Idag låg jag och gjorde gravid mage, jätte svårt att skratta samtdigt vill jag lova er !


   Utan mage


   Med mage



Nu ska jag lägga mi i soffan och titta tv, ska kanske äta något ..

Ikväll blir det buggkurs    och förhoppnisngsvis en lagad cam !


Ringde en telefonförsäljare nyss, och shiit va sexig han lät! galet

Presentation

Omröstning

Tycker du det är roligt att läsa min blogg?
 Ja
 Nej
 njea, så där

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Freud


Ovido - Quiz & Flashcards