Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Frida - 19 februari 2010 16:30

Urk vilken jävla dag! fy! inte alls som jag ville ..

provet gick dock jätte bra   

men är inte på humor för något just nu, är trött, ont i huvude och fryser.

Vi hörs imorgon när jag mår bättre för hoppningsvis! blir även mer träningen imorgon, ganska kul ändå ..

pusspuss

Av Frida - 19 februari 2010 09:04

Godmorgon i denna snö stormen!

Asså, vart kommer all snö ifrån ?! det borde ju ta slut snart asså, galet! Det är slutet av feb och det snöar, visst det har vart snö förr i feb men inte så här mycket!

Börjar tröttna på kyllan nu asså, urk!

Nu blir det att gå ut i kyllan och snö stromen, kul ? nej!

Blir träning efter skolan idag, gott ska ge järnet idag eftersom dte inte blev mycket buggande igår.. tod mäst i graderoben med Christoffer, fast det var galet kul så klagar inte!


Fick ett sms av min syster som är in snöad i brålanda, och hennes pojkvänn kommer inte ens till jobbet, hmm. Ganska glad att han har masa maskiner hemme (han bor på en gård) så dom löser de nog.

Skolbussarna i VBG är även instälda   


Nä ut i snön nu! Dagen börjar med en tai-kvado (eller nu hur det stavas)

Ska bli en upplevelse, haha!

pusspuss ha det lovely

Av Frida - 19 februari 2010 00:37

äntligen hemma efter denna otroligt långa dagen, men har även vart galet skön och mycket mycket bättre än vad jag hade trott att den skulle bli


Imogron blir det träna med Sara efter skolan sen hem och sova.. tror inte jag orkar med så mycket mer asså

nää godnatt!

Presentation

Omröstning

Tycker du det är roligt att läsa min blogg?
 Ja
 Nej
 njea, så där

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Freud


Ovido - Quiz & Flashcards