Alla inlägg den 27 februari 2010

Av Frida - 27 februari 2010 18:20

Haft fullt upp hela dagen, och det har vart riktigt kul (:

Har precis fått på mig patrykläderna och ska snart bege mig till Honda för att locka mitt hår och förfest, usch va jag längtra

Men är gaaalet trött! :O haha! menmen

dock blev det lite sabbade planer med skor, hade tänkt att ha ankelboots men blev ett par stövlar ist .. aja, blir la bra också.


Nu ska jag va lite social med folket i vardagsrummet inna jag går.

Vi hörs imorgon, ha en bra kväll/natt! :)

pusspuss

Av Frida - 27 februari 2010 09:32

godmorgon :D

Blev ni också väckta med sång och levandeljus ?  För det blev jag!

Och mina presenter har jag redan fått en ny cykel igår, gymkort och träningskläder. Och som vanligt allt jag får i feb "är lite present", som mamma säger om ALLT jag får, så man det är helt okej :)

Min systser kommer snart över också med massa paket, och sen blir det fullrulle ..

Maten ska lagas, det ska dukas och alla ska vara glada.


Nu ska jag hoppa in i duchen tror jag, funderar på om jag ska tvätta håret eller inte, hade tänkt att locka det ikväll och då är det ju galet jobbigt me nytvättat hår ochjag tvätta hårte igår så, det ser ju inte för jävligt ut iaf..

Tur att min syster kommer så hon kan hjälpa mig! haha!

Vi hörs senare eller imorgon när jag har vaknat, kanske backis, kanske inte ;)

Hoppas eran dag blir toppen! som jag alltid önskar :)

Pusspuss

Presentation

Omröstning

Tycker du det är roligt att läsa min blogg?
 Ja
 Nej
 njea, så där

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Freud


Ovido - Quiz & Flashcards