Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Frida - 12 februari 2010 23:22

Känner mig jätte dukitg så här på en fredag kväll, har pluggat hela kvällen eller aa har tittat lite på tv också men mästa dels pluggat iaf.

var egentligen bara det jag ville säga, och att min fantaci gick och la sig för typ en timme sen så att skriva en fin planering för en vecka på en dröm fritids är ganska svårt + att man inte har någon att bolla idér med ..

Nu ska jag gå och lägga mig i säng och läsa lite svenska som i har prov på nästa vecka, kommer la gå sådär men aja .. Hoppas eran kväll var perfekt !     pusspuss



 

Längtar tills jag fyller då denna fisk ska tattueras på mig axel (:

Av Frida - 12 februari 2010 17:49

 .. är mitt nya beroeende! klara mig inte utan det länge mina händer blir som små .. rusin!

Hatar verkligen när det är sånt här väder ute, hela kroppen blir som ett rusin ju, inte kul!

Köpt träningskort idag också, och nu står godis påsen brevid mig. Men snart är det slut på godis helt även chips.

Får inte lika stor ångest när jag äter längre heller och har börjat sova liite mer nu så tror jag är på väg uppåt  (: skönt

ikväll blir det massssa plugg, underbar fredag asså, haha!

Nu blir det att ta en lååång duch med hög musik och sen plugga hela kvällen!

eller ska jag kanske plugga lite innan jag duchar ? hmm ..

det löser sig, haha

Pusspuss ha en bra fredags kväll

Presentation

Omröstning

Tycker du det är roligt att läsa min blogg?
 Ja
 Nej
 njea, så där

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Freud


Ovido - Quiz & Flashcards