Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Frida - 3 februari 2010 12:59

Dag har vart ? kul? njea inte riktigt ..

Börja med barnolycksfall och barnsjukdommar sen hade hag bild och form och fluta vid hmm, 11 typ .. underbart!

fick för mig att det var torsdag idag så trodde jag hade körlektion, jobb och bugg + simmning på det. trodde jag sklle stressa sönder mig innan jag kom på att det bara var onsdag och ska bara simma idag ..

och snön bara faller, faller och faller! och dom jobba barnen på fridaskolan väcker mig kl 9-10 vaje dag för dom åker pulka och skriker .. varför skricka när man åker pulka liksom ?


åt tomat soppa med pasta nyss, och brände mig på tungan! svider lite och kliar .. inte kul!

asså har inget att säga idag heller riktigt för jag mår inte speciellt bra så finns inget kul att skriva om liksom och min cam är fof trasig! gaah har ingegn aning om vad det är heller .. önska att jag var lite bättre på datorer !

pusspuss

Presentation

Omröstning

Tycker du det är roligt att läsa min blogg?
 Ja
 Nej
 njea, så där

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Freud


Ovido - Quiz & Flashcards