Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Frida - 14 februari 2010 22:37

Min dag har vart helt okej vill jag lova :) inte alls så jobbigt som jag trodde. Jag hoppas jag får jobba mer där helt underbart liksom, och super bra tränign och upplevelse.

Imorgon är dt ny dag, nya tag och massa nytt att lära! Imorgon blir det massa plugg och ingen bugg tror jag ..

och gissa ? min cam blir lagad imorgon, wiie! yes äntligen ! :D inte en dag försent känner jag, haha!

Finns inte mycket att skriva .. mer än att jag ÄLSKAR aladdin chocklad hjärtan    ska man ge mig ngt så är det de rätta asså, haha!

Nä godnatt hoppas dagen har bjudit på många mysigheter och allt vet det innebär

Av Frida - 14 februari 2010 10:27

Nu har jag vaknat efter en underbart godnatt sömn. Den var välbehövd vill jag lova!

Nu börjar jag snart jobba igen känns det som, känns lite så där att jobba idag för jag ska både städa hela lägenheten, ducha och raka honom + laga 2 måltider .. och massa tableter och sprutor så det är mycket att tänka på.. Tur att jag har rast mellan 15:30-17   


Fick aladdin chocklad hjärtan och gele hjärtan av mamma, mums va gott! Tur att jag jobbar så det fins kvar imorgon, haha(A)

Nu ska jag jag äta lite chocklad och ducha sen bär det av till jobbet .. Kommer hem vid 16 så kan ni få veta hur dagenhar gått så långt, annars hörs vi ikväll   pusspuss

Av Frida - 14 februari 2010 02:18

det va nästan länge sen jag satt vid datorn så är sent .. men kom hem för typ 1h sen och är inte speciellt trött asså.

Det gick as bra att jobba! trivdes som fisken i vattnet, och perfekt när de är helg och efter kl 19:00, massa ob (a) mohaha! fan va gott och kul är det!

gör inte så jätte mycket men helt okej asså. Imorgon skulle jag städa såg jag på schemat så det blir kul.

Buggen gick super bra också, och snacka om sexiga killar ! gaah, och nu vill jag ha en mörkblå rutig skjorta .. haha!

Nä nu måste jag sova om jag ska orka hela dagen imorgon, jobbar 13-22 då så blir massa pengar och städ och laga mat, kulkul

Tror mitt liv är på väg att vända nu (:


pusspuss

Presentation

Omröstning

Tycker du det är roligt att läsa min blogg?
 Ja
 Nej
 njea, så där

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Freud


Ovido - Quiz & Flashcards