Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Frida - 15 februari 2010 19:37

 

tog en paus i pluggande och spela lite, galet beroende framkallande asså!

Nu blir det att läsa lite svenska igen, om antiken och iliaden och Sapfo .. 

kul ? hmm, svårt fråga men svaret blir nog nej  !

Av Frida - 15 februari 2010 16:49

varför är det mycket roliagre att göra allt annat än plugga ? hmm, ge mig ett bra svar på det tack!   

Nämen ganska bra går det fakstigt, har gjort färdigt 2 uppgifter så helt okej, pluggar på svenska provet nu och imorgon blir det ulsen ..

Har dock drömfritids kvar artt göra och det tar längre tid än vad jag tror så blir jobbigt och speciellt när fantacin inte har kommit tillbaka .. För ringa min medarbetare, haha!


Dom ringde från jobbet jag var på i helgen och sa att en tjej har sagt upp sig så nu finns det jätte mycket till mig, men eftersom jag har skolan kan jag tyvärr inte ta alla tider men hoppas på många ändå. För det va jätte kul.

Nä nu ska jag fortsätta att plugga så hörs vi nog igen innan jag somnar xD


ja just de ja min cam .. hmm = fof trasig ! illa värre känner jag    pusspuss

Av Frida - 15 februari 2010 13:16

Känner mig jätte pig idag och edo för nya äventyr ..typ.

Äventyret idag blir att plugga, plugga och plugga! Har massa att plugga.. Har svenska prov imorgon, ULSEn prov på fredag och en upp gift om barnolycksfall på onsdag. Så jag har att göra. Tur att det är en dag imellan allt så man hinner liksom..

Sitter och pluggar och dricker te och försöker få spotyife att funka men det går fan inte :O gaah! blir galen asså.

Sitter och väntar på min IT-teknier som ska komma idag också, hade han iaf lovat sen får vi se vad som händer .. haha!

Dagen blir inte så spänande mer än att jag kommer lära mig massa, haha!

Flumit inlägg känner jag men jaja!

pusspuss

Presentation

Omröstning

Tycker du det är roligt att läsa min blogg?
 Ja
 Nej
 njea, så där

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Freud


Ovido - Quiz & Flashcards