Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Frida - 20 februari 2010 18:33

urk på denna dagen! inte gjort ett ända skit, har inte ens orkat mig in i duchen ..

Och har inte hört något fårn jobbet så blir att börja jobba imorgon 7:30 -22 .. kul ? nej!!  skulle näästan göra vad som hälst för att inte jobba, men för bra med pengar så det är ju något bra iaf. Och behöver verkligen inte stressa, har ju hela dagen på mig liksom.


Sitter och titta på den lilla kycklingen på 5an, galet rolig asså. haha!

sen blir det att titta på .. och så kom polly, sen sova så jag orkar upp imorgon

Nu ska jag hämta chips ohc dipp och krypa ner i sängen

pusspuss

Av Frida - 20 februari 2010 13:05

Just nu är nog alla insnöade, lite kul ändå. Hur galtet vädret kan bli på vara en dag eller två liksom.. Dock inte så jätte kul att vara insnöad eftersom jag var på tränings humor idag, men kommer liksom ingen stans.. eller jo ut kommer jag ju men jobbigt och svin kallt att ta sig fram liksom. Och alla bilar står där dom står liksom..

Min syster är glad om hon är ute från brålanda på måndag    hmm, hoppas hon klara sig och att dom har mat hemma, värmen är ju inge problem för dom iaf eftersom han har både pelets och vedspis så .. bara ved som är krånglit men äsch!


Nu blir det att ligga i soffan heeeeeeela dagen och bara lunga ner sig. Får se om jag jobbar imorgon eller inte. Han skulle bort så vet inte om han ens kommer hem .. aja märker jag.

Tur att jag fick massa skön musik av sofia igår så jag har något nytt att lyssna på, haha!


Asså jag hoppas inte det är så här mycket snö när jag fyller år! Då blir jag galen, jag önska mig liiiiiite snö .. nu är det lite för mycket tycker jag!

Ha en bra dag i snön

Presentation

Omröstning

Tycker du det är roligt att läsa min blogg?
 Ja
 Nej
 njea, så där

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Freud


Ovido - Quiz & Flashcards