Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Frida - 28 februari 2010 22:39

nu går jag och lägger mig med min mensvärk och huvudetvärk har ävenfått ont i ryggen, det är inte lätt asså! hahaha!

Jag hoppas så klart att jag mår mycket bättre imorgon när jag vaknar så jag kan shoppa och träna :)

Nu ska jag bara dra av min byxorna och krypa ner undertäcket

Godnatt pusspuss

Av Frida - 28 februari 2010 16:34

mår inte alls bra ju! trodde jag skule må lite bättre så jag iaf hade orkar mig till gymet och bara gått lite men nää ! usch asså!

huvudet sprängs snart och magen krampar som jag vet inte vad asså..

Vilken tur att skolan är stängd imorgon så jag kan sova länge, och imorgon blir de träna och beställa tider tillkörning :)

Tror jag ska plugga lite körkortsteori också, så jag inte kommer efter med den ännu mer.


Nu ska jag forstätta att ligga i säng, orkade iaf flytta mig igen ;P haha!

pusspuss

Av Frida - 28 februari 2010 12:12

Gormorgon, mår ganska bra idag.. lite trött bara och ont i huvudet men det är bara för jag inte har några glasögon på mig, haha!

förfest igår blev lyckad och galet kul. Sen vid 22 gick vi ner till stan men de va för lång kö till BS så vi gick hem igen, och påväg  hem blev det snöbolls krig, haha!

Shiit va kul det va asså!  va första snöbolls kriget i denna snön också, och de va mkt roligare när man va lite glad, haha!

sen tiillbaka till Honda och forstasatte dricka lite och sncka och sen vid hmm vad va kl typ 00.30 så gick alla hem :) underbar kväll!


mamma kom in och väckt mig vid 10, och så åkte mamma och pappa till UA och titta på båtar och båt tillbehör, men orkade inte åka med så la mig i soffan och titta på tv ist, tror de blir att ligga hör hela dagen också, kanske blir ett besök på gymet  också men vet inte riktig..

Får se vart dagen leder mig :)

Hade ni lika kul igår som jag hade ? Hoppas jag!

pusspuss

Presentation

Omröstning

Tycker du det är roligt att läsa min blogg?
 Ja
 Nej
 njea, så där

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Freud


Ovido - Quiz & Flashcards