Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Frida - 25 februari 2010 22:28

heej!

asså shiit va jag är galet trött! eller nje jag är slut i kroppen. Dansa nästan hela kvällen, vilken är från 19-21 .. Tror jag stod max 4 låtar asså, galet!

Och hade riktigt kul idag, massa bra låtar asså.

Imorgon blir det stor handla med mamma och träna.

På lördag blir det släktkalas, förfest och backstage   fullt upp, så kommer inte bli många inlägg då, haha!


Nu blir det sängen och hoppas på något bra på tv. Och som vanligt slutar jag dagen med Zekes

Pusspuss

Av Frida - 25 februari 2010 17:32

  

3 måsten efter en lång duch!

Ansikstcreme och fåtvårdssalvan är från appoteket och body butter från London, finns i sverige också men kommer inte på vad affären heter just nu.

ut i snön nu igen! pusspuss

Av Frida - 25 februari 2010 16:30

Heej, lika mycket snö som vanligt. Snö börjar bli vardag nu, att det snöar ute och ingen chock eller ny upplevelse då man bara vill dra på sig alla vinter kläder och dra med pulkan ! Nu kommer man ist bli helt chockad då man set barmark, men kommer typ dra på sin bikinin och ta handduken under armen !


Shopping!


  blev 2 böcker idag.

När livet stannar handlar om en familj som var med i tusamin och bara mamma överlevde tror jag det var.

Sista kulan sparar jag åt grannen handlar om en tjej och hennes familj som jaa, asså galet svårt att förklara. Hon blir stämd för dom inte ställde sig i kö till en lägenhet för hade man pengar på dne tiden var man tvungen att göra det, lite sjukt men åter kommer när jag läst den.


   3 filmer

Systar i jeans - andra sommaren

Snygg, sexig och singel     fy vad jag älskar den!

Glasblåsarnas barn       så galet hemskt, titta jämt på den när jag va liten och blev lika rädd varje gång också, haha!

 

  

och så blev det en tröja från Lindex, hade tänkt att ha den på lördag   

med ett par galet snygga strumpbyxor som jag hitta på lindex också för 39 kr, underbara! Ni får se på lördag ;)


Trodde jag skulle ha körlektion 14:15 som vanligt på torsdgar, men nej jag hade vart smart när jag boka och sa att jag ville ha 9:45 ist, just så dte inte skulle förståra hela dage liksom.. Men det hade jag ju helt glömmt bort asså! gaah!

bröt ihop en smula då, tönt som jag är..

Och när man inte kommer till körlektion så för man betalla ändå + 40 kr!

men snäll som Johanna är fick jag bara betalla hälften och min nya körkortsbok, så helt okej asså.

Nu blir det att lunga ner mig lite och sedan åka och bugga med pappa, kulkul


Hoppas eran dag har vart galet mycket bättre än min iaf, om inte hoppas ni inte fasnar i det dåliga. Det blir bra!

Pusspuss



Av Frida - 25 februari 2010 10:10

Godmorgon, solen har förvsinnut total nu .. lite sorligt vill jag säga er.

Idag blir det shopping med min mamma och syster, mysigt. Dock lite synd att jag inte ha några pengar men, haha!

bara 2 dagar kvar nu! på lördag smäller det   


Idag är ingen bra dag heller, känner mig ful, fet och äcklig.. och hade en dåligt natt inte alls mycket sömn och massa hemska drömmar. Hoppas dagen slutar bättre iaf

Och hoppas att körlektion går bra idag, även om det är masssssa snö och is.

Men jag har BARA kört på snö och is så jag är ganska jätte mycket van nu, kommer blir galet sen att köra på barmark asså, haha! längtar efter den dagen!


Nu ska jag sminka mig, för syster kommer snart hit och då blir det åka med en gång   

Ha en super bra dag

pusspuss

Presentation

Omröstning

Tycker du det är roligt att läsa min blogg?
 Ja
 Nej
 njea, så där

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Freud


Ovido - Quiz & Flashcards