Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Frida - 23 februari 2010 15:26

Soffan blev min bästavän idag, gymet saknar mig inte än.. Kanske blir imorgon, haha!

Asså klockan är redan halv 4 ! herregud, vart tog dena dagen vägen asså, försvan totalt..

Men imorgon blir det upp tidigt, ska till tandläkaren kl 10.00, lille död..  Tror mamma är ledig så hon kan köra mig kanske tillochmed följa med (A) usch, hatar verkligen tandläkaren! det är det värsta jag vet asså..


Nu kommer snart mormor och morfar och ska fika som varje tisdag   

kl kommer nog vara läggdags snart också så, haha! och snart kommer jag ligga i tanläkar stolen och svettas, usch!

nä nu blir det mer tv tittande, sen äta.

pusspuss

Av Frida - 23 februari 2010 12:59

Godmorgon, lite sent men bättre sent än aldrig som man säger ;)

Jag sluta dagen igår med Zekes och börjar idag med Zekes.. underbart! Har ni inte hört dom måste ni fasiken göra det! visst lite dansband men äsch va glad man blir av det! och han som sjunger är ju bara galet snygg ;)


Börja dagen med en stoooor frukost och kladkaka till efterrätt, mums!

Är lite sugen på at gå ut i det underbart fina vädret, men det är ju svin kallt och inte alls kul att gå ut själv. Ännu en gång skulle mitt span vart här nu så vi kunde gått ut i solen och myst *drömer mig bort*

Idag händer det inte mycket asså, kanske drar och tränar men vet inte om jag orkar, haha! Annars blir det att sitta kvar i soffan och titta på tv, med datorn i knät och musik på hög volym och sjunga allt man har!     hoppas grannarna inte hör mig, haha!

pusspuss

Presentation

Omröstning

Tycker du det är roligt att läsa min blogg?
 Ja
 Nej
 njea, så där

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Freud


Ovido - Quiz & Flashcards