Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Frida - 6 februari 2010 20:31

ÅKte ner till hemma kväll och hyrde ännu mer film och köpte mer godis    

fast godiset var inte alls lika gott idag som det var igår, fast filmen var mycket bättre. elelr egentligen inte det var bara en roliagre film idag än igår..

Igår var det The ugly truth idag blev det I love you, man och sommar med göran

Det är otroligt störande att inte ha en fungerande cam vill jag lova också!


Av Frida - 6 februari 2010 16:01

lördag, jaa det är lördag idag.. Blev väckt vid 10 och titta mig i spegeln ..

herregud asså, det såg ut som jag hade blivit misshandlad eller ngt åt det hållet.

Var alldeles blå under ögonen, och mina kinder och näsa var uppsvulen, hmm .. Galet glad att ingen såg mig iaf mer än mamma då men äsch!

som tur var blev det bättre när jag tvättat annisktet och ätit .. ser dock fof nyvakne ut och blå under ögonen

Jag och mamma åkte en sväng till överby och köpte nytt smink, linser, fiskmat och långkofta   

sen hem och titta på film, skulle tittat på filmen igår men somna nästan för jag hade så galet ont i huvudet! trodde jag skulle spy eller liknande så jag la mig ist..

Nu sitter jag här invirad i min favo filt som jag fått av Emma i julklapp, svart och så står det Frida den bästa på med rosa text, mys!

Dom senste gångerna jag har vart på överby har jag sätt personer med fel personer som jag inte vill se, och varje gång har det var lika jobbigt..


Nu ska jag måla naglarna och plugga lite korkörtsteori och göra färdigt min flano saga. Pusspuss


Presentation

Omröstning

Tycker du det är roligt att läsa min blogg?
 Ja
 Nej
 njea, så där

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Freud


Ovido - Quiz & Flashcards